Midsommar rå

Det är såna här dagar som jag hatar mest. Få oväntade besked och grejer. Haha oväntade besked lät ju lite roligt. Men äh strunt samma. Det kommer fler gånger vafan. Men innan sommaren är slut då jävlar ska det vara gjort...jag måste känner jag.
Idag är det i alla fall midsommar, och det är ju nice, men man kunde ju önska lite finare väder. Typ soligt och varmt, men istället så har vi en massa måln ovanför oss och regn också. Just nu är jag otroligt jävla trött på regn, men dom säger ju att det ska bli finfint väder nästa vecka, och det får man hoppas. Jag är proppmätt efter all mat som jag tryckt i mig och den där jävla rabarberkakan med vaniljsås som precis slinkit ner i magen. Men fan vad gott det var! Nu vill jag inte ha mera känner jag. Nu ska jag gå ut och vara social med dom andra sedan drar jag till anna.

/ pussis martini




pussssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0