me like

Tjo. Fifan vad härligt att vakna upp till skinande sol. Dock så är det ju en massa moln på himlen men dom kanske försvinner under dagen. Idag ska jag i alla fall åka hem till Jenny, vi ska sola sola och åter sola heheh. Nu måste man passa på, när solen för en gångs skull är framme. Bikinin är på och jag är redo för en eftermiddag på Jennys studsis, fan vad fint!
Jag är sjukt mätt också så jag behöver typ inte äta på en kvart nu. Vad mer rå? Naj har typ ingenting mer att berätta för er så jag ska lägga ner skrivandet för idag. Förresten så har jag nog bestämt mig. Det blir Irland!! WOW.



Förresten fyller mina älskade tvillingsyskon år idag också, 15 bast! GRATTIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0