Martina is going to Irland my friends

Fan vilka sköna dagar vi har haft. Det har varit varmt konstant i en hel vecka nu och det gillar vi starkt. Hoppas att det här håller i sig verkligen, det skulle jag också gilla starkt.
Idag har jag arbetat all day long typ. Nej men i alla fall från 10 till 4. Jag har rensat en jävla grusgång och sedan gjort gräskanterna raka, det kanske inte låter som att det tar 6 timmar att rensa en jävla grusgång men det gjorde det. Det var jobbigare än vad det låter. Jag har till och med en massa blåsor på händerna, en som redan har gått sönder och den ser man lite småläskig ut, uääk och sedan en blåsa som är så stor som en pingisboll typ, eller nej där överdrev jag en aning men stor är dne jäveln, usch. Men det är hårt att jobba vettni, hiho. Om typ 2 veckor börjar min sommarjobbstid också, hoppas att det är fint väder så man får en fin bränna eller nej det kommer jag förresten inte få i mina blåa långa jobbarbyxor och t-shirt som jag kommer gå med hela dagarna, surt för mig. Men cachen kommer ju inte sitta fel sen i slutänden, den dagen dom kommer in på mitt konto så ska jag förvara dom väl, det ska jag!
Förresten så betalade pappa Irland idag, det är en utgift på 500 spänn som man var tvungen att betala för någon aktivitet som man skulle utföra så nu är det betalt och nu är det på riktigt, verkligen riktigt. Jag ska åka till Irland i 3 veckor i höst, sjukt! HAHA :D Nej men det ska bli roligt, en upplevelse och något som jag verkligen kommer att ha nytta av i framtiden.

Här ska jag bara när jag är på Irland, gött vaha?


Från en sak till en annan nu rå. Förutom att ha arbetat idag så har jag solat lite granna och badat i poolen faktiskt och sedan har jag gått runt Kolbäck, och det var svettigt må du tro. Med typ 30 plusgrader och en powerwalk runt Kolbäck kan inte denna söndagskväll sluta bättre, right? Nu har jag precis duschat och ätit och sitter här solbränd och fin och funderar på vad jag ska göra härnäst? Är sjukt trött så jag skulle kunna lägga mig i sängen nu och somna på nolltid typ, eller så går jag ut till familjen. Yaya we will se what I do! Det känns som om jag kommer slänga in lite engelska meningar då och då i bloggen nu, måste ju träna my english to Irland hiho, kör ba kör!

Naj, sluttjatat av mig. Nu ska jag gå och göra något vettigare än att sitta här en sådan fin kväll som denna. Mina blåsor klarar inte av det här längre hehehe..

pussis på er kära

Kommentarer
Postat av: M

KUL!! Du kommer inte att ångra Irlandsresan!

2009-07-10 @ 00:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0