Jag är inte i mina sinnesfulla bruk

Jag spyr snart... på riktigt. Bredvid mig ligger en äcklig beige psykologibok, kan det bli värre? Nej jag tror inte det. Jag vill bara slänga den i väggen så att den går sönder, men naj jag ska nog hoppa över det men jag skulle allt kunna lira den i väggen en vända. På torsdag har jag muntligt prov i psykologi och jag har ingen motovation kvar till att plugga eftersom det är sommarlov om drygt en veckan. Vem fan vill plugga en vecka innan ett sommarlov? Inte jag i alla fall. Där ligger i alla fall boken och ser ful ut och väntar på att jag ska öppna den och läsa alla dom där otroligt äckligt svåra orden. Okej jag kanske överdriver en aning, men det finns bra många ord i den där boken som jag inte förstår ett jota av vad dom betyder så därför ska jag be min syster hjälpa mig. Hon får bli min hjälplärare för kvällen....

Annars så har det bara varit pissväder idag, regnet har vräkt ner och det har varit grått och tråkigt ute. Igår var det skinande sol och idag vaknar man av att det regnar, inte okej! Ska väl bli samma väder imorgon antar jag, mycket tråkigt. Imorgon är det onsdag och jag har prov i administration som jag inte pluggat ett piss till, GÖÖTT! Inte tänker jag öppna den där bokfan heller, varför orkar jag inte ens gå in på för det är helknäppt. hehe!

Jag funderar starkt på att sova nu höll jag på att skriva men det gör jag inte alls för jag ska ju krypa ner i den-där-boken-bredvid. Ja jag vill inte säga namnet för då blir jag på så dåligt humör. Fan vad löjlig jag är, men så ere! Så dyk i boken ba.

pussis


Kommentarer
Postat av: JONNA

jag hatar psykologiboken!

2009-06-03 @ 14:48:50
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0