Its a real good feeling

Haj haj, äre gött med er ellä? Men mig så äre gött i alla fall. Jag kom hem från skolan för ett tag sedan och nu sitter jag här och funderar på om jag ska börja plugga psykologi eller om jag ska skita i det. Det bästa vore ju om jag pluggade men vete fan alltså. Jag tror att jag istället ska hänga med min sistah till affären och handla, det är ju roligare.
Idag var jag ju i alla fall på intervju i skolan om Irland, och det gick väl helt okej. Men efter den här intervjuen så känner jag mig mindre säker på om jag vill åka, jag vet inte varför men det känns på något sätt som att jag hellre vill göra min praktik i Västerås. Men det kanske bara är en känsla som jag har, vi får se hur det blir.

Ikväll blir det plättar här hemma i huset, det blir väl jag som får göra dem hehehehe. Sedan ska jag väl inte göra så mycket, plugga lite peukologi om jag har lust med det. Annars kommer Jenny hem på fredagnatt, då blire att åka dit på dirren så fort hon vaknar. Jag har inte sett brudn på två veckor, fucking sick. Saknar ihjäl mig efter na. Hon är säkert jättebrun när hon kommer hem den lille ballen, kul förej KUUUUUL. Idag ör det faktiskt någotlunda bra väder här i hallsta. Solen är framme emellanåt fast det blåser lite mycket och det är fullt med måln på himlen.... tror jag? Det kanske klarnar upp, hoppas hoppas det.

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0