i love candy

Fyfan vad kallt det är ute. När jag skrev blogg i helgen så skrev jag typ: Fan vad varmt det är ute. Men nu är det typ iskallt, fan vad tråkigt. Det är värsta höstvädret känns det som.
Sofia är seg och svarar inte på sms, så här sitter jag och tråkar sönder. Jag ska snart käka mat för jag håller på och hungrar ihjäl. Sedan ska jag terrorisera sofia genom att skicka en massa sms så att hon svarar någon gång idag, låter väl som en superidé? Inatt kommer Jenny hem, hon skickade ett sms i morse vid 10 och sa att hon kommer hem i natt och att vi måste ses imorgon och att hon har en present till mig. Vad har hon nu hittat på? Det visar sig väl, hiho. Nu ska jag äta mat sedan ska jag försöka få tag på Sofia, jag är sugen på godis så jag hoppas att Sofia också är de för då blir det en tripp ner till IIICCAA, låter svinfint

pussis och kramizzzzz

Kommentarer
Postat av: SOFFAN

SKRIV NU BLOGG FÖRHELVETTE

2009-06-07 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0