Here I go again

Hej igen! Regnet det vräker ner och just nu tycker jag att det bara är mysigt. Jag sitter här i mina mjukiskläder och lyssnar lite på musik och dricker vatten. Har nyss ätit havregrynsgröt med äppelmos och mjölk och idag smakade det som bäst eftersom jag var så sugen på det. Jag kände verkligen att det var just havregrynsgröt som jag ville ha ikväll. Idag var det också sista dagen i skolan för denna vecka men inte för mig för jag ska gå upp klockan 7 imorgon och åka till skolan och göra ett muntlig prov i Psykologi som jag inte gjorde idag. Jag och Sandra hoppade över det för att vi trodde att vi inte skulle behöva göra det, HAHA. Men så enkelt kom vi inte undan, då skickade i alla fall våran lärare ett mail och sa att imorgon 09.30 så ska vi ha de där muntliga provet eftersom vi inte kom idag. FUCK! Jaja är man så jävla osmarta som vi så blir det såhär. Tänk hade jag gjort det idag kunde vi vart lediga imorgon, buhuu. Fan vad surt!
Nej men jag ska inte hänga läpp för det, för det är faktiskt fredag imorgon och det innebär helg. Fan vad jag älskar helg, älskade helg! Och det är bara 3 dagar kvar i skolan sedan är det sommarlov, jag kan fortfarande inte förstå det. Men det kommer snart, får väl typ nypa mig i armen eller något hehehe.

Och imorgon natt kommer Jennyjäveln hem också, då blir det ingen lugn och ro här längre. Najnaj nu skojade jag faktiskt väldig mykke. Jag tycker fan du borde pallra dig hem snart alltså, och jag tyker det kan bli lördag snart också för den delen. jag säger bara pyzz påräj martinas besta ryssmysse <3

Now ska jag dricka lite mer vatten och kolla vilka biosar det är som går nu för tiden, jag har faktiskt treeee stycken fina biobiljetter inklusive popcorn och drickkkaaa det har inte do.


 
Förresten, här är en finisklänning som jag provade på hm här om dagen! tummen upp (y)

Men i detta väder kan man fan inte använda såna här sommarclothes, jag som trodde att det var sommar på riktigt efter dom här fyra fina dagarna. Men faktiskt tycker jag fortfarande att det är mysigt när det regnar.... i alla fall just nu och när man ska sova är det grejto, hiho.

Martini

Kommentarer
Postat av: NADJA - MEN KALLAS BARBIE

Svar: Jag är också bara halv finne :)

2009-06-04 @ 21:16:47
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: NADJA - MEN KALLAS BARBIE

Svar: Jag är också bara halv finne :)

2009-06-04 @ 21:16:50
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: dess

tummen upp böj böj!! sko do kopa klonningen gobbsi^^ <3

2009-06-05 @ 11:17:23
URL: http://desirehaettman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0