friday today

Tänk att jag har sommarlov nu. Jag sitter här och behöver liksom inte bry mig om läxor eller någontingsom måste bli gjorda. Idag ska jag istället åka in en sväng till stan med Malena. Hon skulle kolla på något halsband och jag hänger bara med som ett.... stöd typ. Haha, nej men jag har ändå inget för mig förän ikväll då jag nog ska träffa Jenny en sväng. Fast det hinner inte bli en lång stund för jag ska nämligen på dop imorgon så jag måste sova ganska tidigt idag så man kommer upp imorgon, annars försover jag mig säkert och vaknar sekunderna innan vi ska åka, inte bra. Men vi får se hur det blir med den saken va.
Jag gjorde ett försök att spela sims nu på förmiddagen men helt seriöst så tröttnade jag efter att jag ett antal gånger försökt att få upp den där fuskrutan som man skriver i för att få mera pengar, men jag kom fan inte ihåg vilka tangenter man skulle trycka på så jag stängde av skiten... och surade. Sån tur är så fanns Jenny där och berättade vilka tangenter det var man skulle trycka på, men äh då hade jag redan stängt av och jag orkade inte sätta på spelet igen, så här sitter jag och ska gå och käka korv med bröd istället, bra att det finns någonting annat att göra när inte sims duger till, gött gött gött!

Inte har jag klätt på mig heller, jag går runt här i mina röda hotpants och min sovtröja, fast det är rätt skönt det också måste jag säga. YEZ!

Nu måste jag springa, hörs kanske senare!

pussis/ martini 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0