Älskade sol

Jag kom nyss in från solen. Har legat ute och solat med Sofia i kanske en och en halv timme, lite färg har man väl allt fått men ännu är jag inte nöjd. Jag ska bränna sönder mig. Jag kom hem från Jenny idag, jag sov kvar där som vanligt. Åkte med dom till Hallsta och kom hem halv tolv idag ungefär.
Igår kom jag på hur jävla gott grillad korv med bröd egentligen är, det är ju sjukt gott. I alla fall när man är riktigt jävla hungrig, nu är jag sugen på det. Men jag kan inte äta någonting förän ikväll. Jag ska gå den gamla vanliga Kolbäcksrundan och äter jag någonting nu så kommer jag garanterat att få håll efter typ 5 meter, inte okej. Inte nog med det så har jag svinigt ont i nacken och axlarna, tror jag måste sovit på något konstigt jävla vis inatt för det verker verkligen i axlarna eller så kan det ju vara för att jag setat för mycket vid datorn fast nej jag har fan inte setat mycket vid datorn på sistonde, jag har gjort typ allt förutom att sitta vid datorn så nej det är nog inte på grund av datorn inte.

Dags att tagga för dagens promenad, nästan så man vill gå i bikini i detta väder men det vore ju lite för väl, hiho. Ha de nice ute i solen och bränn er icke!

pussssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0