äckligt underbart

Okej, nu ska jag skriva blogg Sofia. Jag sitter här och är alldeles helt jävla fucking superglad bara för att jag vet att om 3 dagar så är det sommarlov. Tänk 3 dagar, 3 dagar!!! Som jag har sett fram emot detta sommarlov. Ska bli så sjukt underbart.
I alla fall. Jag åkte hem till Jenny igår eftersom hon kom hem från Bulgarien natten till lördag, askul och träffa henne. Var sjukt länge sedan man såg na och hon var såå brun och fin som vanligt när man träffar henne. Jag fick en brun björn borg tjocktröja av henne, tack älskling, jag tycker verkligen om den! Okej, hysterisk! Vad gjorde vi då? Vi åt pizza, spelade sims, pratade och skrattade som aldrig förr. Jag säger nog det. Det ska fan vara minst två veckor mellan de att vi ska umgås för fan vad vi skrattar och har kul. Eller det gör vi jämt när vi umgås men det blir liksom något extra när vi inte sets på länge, man kan liksom aldrig ta ner kinderna, man bara går och ler och ler hela tiden.
Jaja, jag sov över där och vi hade det mysigt.. as usual. hiho. Jag kom hem för ett tag sedan och har hunnit att duscha och äta lite käk. Jag ska väl strax gå och slagga för imorgon äre plugget som gäller. Men jag känner att det enda jag vill nu är att gå till skolan så att dagarna bara kan ta slut, så att det kan bli torsdag snart. Så jag går gärna till skolan imorgon, dock har jag bara en lektion och det är engslska där ska vi endast skriva en utvärdering så det blir väl inte en så lång dag i skolan imorgon och skönt är väl det.

Nu så har jag inget mer att berätta för er mer än att jag nyss tände ett doftljus i mitt rum och att det luktar sju jävla gott. Naj det var allt för mig idag, nu är jag tröttis och ska hoppa ner i sängfan. Jag har fan ingen lust............

martini

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha du är rolig du :D Fast det är bra alltihopa :) Nu får jag inte ner kinderna igen Martina :D haha!! PUSS

2009-06-08 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0