Yllekofta

Fan vad jag inte uppdaterar här längre. Nej men jag har fan inte tid om jag ska vara seriös, eller jag är för slö om jag ska vara riktigt ärlig. Hela denna vecka så har jag jobbat och fyfan vad trött man blir. Varje kväll så har jag somnat mellan 9 och halv 10 bara för att jag har varit så jävla trött. Men nu är första veckan avklarad i alla fall och jag har bara två veckor kvar och dom kommer nog gå fort, hoppas!
Vad har jag gjort annars då? Igårkväll åkte jag i alla fall hem till Jenny och myste till det lite granna. Vi gick runt strömsvik och skrämmde upp varandra mer än nödvändigt, men det var kul faktiskt och en välbehövlig promenad måste jag säga. Älskar att träffa Jenny när man inte sett henne på några dagar för då kan man börja skratta åt minsta liten sak som man säger och det är precis det som är så jäävla nice, du är bra du brudN. Eller det vet du ju redan! Jag sov kvar där as usual och på morgonen därpå strax efter 11 så hämtade min syster upp mig och Jenny sedan for vi till stan för att kolla runt lite. Jag var trött och dryg, fjantade till det riktigt också, som alltid när jag är trött. Men det är bra kul ju! Sedan lämnade Jenny oss för att fika med sina vänner då åkte jag och Malle hem, vi var klara på stan så vi tog bilen hem. Annars har jag inte gjort ett skit idag. Jag har ätit mat och choklad och druckit cola, det är typ allt. Och nu sitter jag här, känns onödigt. Känns som om jag borde sova för jag dör av trötthet snart.

Åh, vill inte jobba på måndag... fast jo det vill jag vist. Jag vill jobba. Men det som tar emot är att jag måste gå upp fucking sex, det är verkligen inte okej! Det värsta är ju liksom att kliva upp ur sängen sen är det liksom lungt, men just att kliva upp ur sängen, det är svårt det! Men det går, det gör de. Imorgon blir det att sova ut riktigt jävla ordentligt sedan ta en löpartur med Malle någongång vid lunch. Vi kör på en löptur imorgon istället för Kolbäcksrundan, man måste ju variera litegranna. Sedan är det jobbarvecka igen, wohoow! Måndagar är värst, tisdagar är inte heller någon höjdare, onsdagarna är lite bättre för att man börjar komma närmare veckans slut. Torsdagarna och fredagarna är absolut dom bästa dagarna i veckan. Nu ska jag sluta babbla för jag vet inte ens vad jag babblar om, haha! Mina fingrar bara glider över tangenterna.

pussis/martini



En brååå låt. love to den

Kommentarer
Postat av: Ernst Kirchzsteiger

Åh du är riktigt helylle du Martina :)

2009-07-26 @ 00:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0