Recept på Ölandskroppkakor

HAHA, ja så stod det på framsidan av ett vykort som jag fick av Jenny idag. Fint va? Det var fint gjort av henne tycker jag. Nu blir det mycket kroppkakor gjorda i detta hus heheh.
Nu är måndagen över och imorgon väntar tisdagen. Jag har nog lite planer för morgondagen. Först så ska jag åka till min systers lägenhet och hjälpa henne, har ju som sagt ingenting annat för mig sedan blir det Kolbäcksprommen på kvällen. Fan vad nice! Har saknar Kolbäcksprommarna men det har ju varit lite annat som kommit emellan men nu kör vi igen va... Annars så har det varit sol idag, hoppas att värmeböljan har återkommit, skulle ju vara för jävla gött. Idag när jag tittade ut på himlen så var den blå med några enstaka moln då slängde jag på mig bikinin och skyndade mig ut för att sola men då när jag lägger mig ner för att sola så går solhelvette i moln och det blir kallt, fuckin solfan. Okej tare chill martina. Nej men de vart inget av med de, utan jag åkte till stan med Malle istället. Hon skulle hämta sin mobil och sedan så käkade vi glass glass glass, magnum mandel för min del. Magnum mandel för allas del tror jag? Nu har jag precis duschat och har planer på att gå och lägga mig, känns som att jag behöver sova riktigt jävla ordentligt. På måndag börjar jag ju att jobba också. 07.00-16-00 i tre veckor, JAA! Nej det gillas inte, men äh lite cash skadar ju inte just nu skulle jag vilja säga och tre veckor går faktiskt ganska snabbt.

PUSS/ Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0