Nu drar jag

Bilen är packad och allt är klart, nu väntar vi bara på Malle som ska sluta från jobbet. Hon slutar ett så hon borde komma hem när som helst. Och när hon kommer hem så åker vi. Vafan jag har ingen lust känner jag, inte just nu i alla fall. Men man får väl ta det med en nypa salt, det här kommer bli kul, för det blir ju vad man gör det till brukar man ju säga. Jag känner att jag behöver piggas upp litegrann för jag är så sjukt trött, vad passar inte då bra om inte en kopp kaffe? Smakar mycket gött just idag. Nu kom min syster hem så jag ska väl ta och avrunda och göra mig i ordning. Men ni får ha det så roligt här hemma, vi ses när jag kommer hem. Och Jenny jag är taggad för bad, bärs och bastu när jag kommer hem någon gång, right? I will miss you. Kommer kännas konstigt att inte se na på över en vecka med tanke på att vi umgåts typ varje dag sedan vi fick sommarlov, men hey jag kommer ju snart hem. Jag är ju förfan inte borta all evighet, och tur är väl det.

Men hare gött nu rå och hoppas ni får en fin vecka, för de ska jag ha! Skönt att man kan ha med mobilen för en gångs skull.

PUSS OCH KÖTT FIFAN!


ojojoj, denna bild hade jag glömt bort att jag hade på datorn.
Fina brudar va? :D Båda är helt äckliga och grejer... fint älskling


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahah, åh jag kommer sakna dej brudN!! Haha, å den där bilden är fin! Från en bra dag som måste göras om någongång :D? PUSS ha det så himla brååååå

2009-07-03 @ 13:43:12
Postat av: Anonym

Hahahah, åh jag kommer sakna dej brudN!! Haha, å den där bilden är fin! Från en bra dag som måste göras om någongång :D? PUSS ha det så himla brååååå

2009-07-03 @ 13:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0