Now i am home

Hej! Nu är jag äntligen hemma från min oändliga semester. Känns som om att jag varit borta i flera veckor, usch hemskt. Men nu är jag äntligen hemma och jag har väl haft det helt okej. Kunde väl önskat lite mer sol och bad, men icke! Det var typ mulet och målnigt varje dag, tråkigt som fan. Man ville ju fan sola och bada så man kunde böi lite brun men nejnej, solen kom aldrig fram. Men jag hann få lite färg på magen i alla fall. Det var typ den som vart brunast, göttans. Men nu ser det inte ut som om det ska bli någon sol längre. Kan inte den där värmeböljan bara komma tillbaka så att det blir sådär svinvarmt som det var för ett par veckor sedan, det var underbart skönt, så ska det vara hela sommaren tycker jag. Nu är jag i alla fall hemma och det är sjukt skönt, har verkligen längtat hem. Redan i onsdags så kände jag att jag bara ville hem. Och nu så. Nu måste bara Jenny komma hem hem hem för jag saknar dig älskling.

Jag orkar verkligen inte skriva om alla dagarna som jag vart borta men jag kan väl säga lite kort om vad vi gjort. Någon dag så var vi i Halmstad och kollade litegrann, där köpte jag även med mig ett par skor hem och en liten annan sak som jag inte tänker berätta här, hemlis. En dagvar vi över till Köpenhamn också, det var trevligt. Naj jag orkar inte skriva mer nu. Det var i alla fall roligt att komma bort men roligare att komma hem. Tack och hej!

pussis Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0