Nothing to say

Nej men precis va. Jag har faktiskt ingenting att säga. Jag gör ju ingenting om dagarna. Det enda jag gör är att jobba, i alla fall två veckor till. Sedan ska jag ta vara på dom sista två veckorna av lovet, det ska jag verkligen göra! För sedan börjar skolan och då måste man bry sig om en massa läxor och shit, nej usch nej. Just nu och en månad framåt ungefär så vill jag verkligen inte ens tänka på skiten. perkkele.
Nu har i alla fall denna helg nått sitt slut och det är en ny arbetsvecka imorgon, kul. Så det blir väl att lägga sig nurå, skönt för jag är faktiskt väldigt trött efter dagens löptur. Fan vad jobbigt det var, fast det var bra skönt! Först sprang jag och Malle 6 kilometer på spåret, sedan så började vi snacka om att springa uppför slalombacken och då var vi tvugna att springa en vända så det gjorde vi. Helvete vad jobbigt det var, men bra nice ändå. Så när jag kom hem idag från spåret så var jag helt jävla slut, imorgon kommer jag vara död!

Sova var det ja, kylle vad skönt!

pussis/martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0