Nattinlägg

Jag slänger in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten, jag har ändå inget annat för mig. Idag är det fredag och det var sista dagen på jobbet innan helgen, och det var skönt mådu tro. Jag har vart så sjukt trött denna vecka så jag måste få sova ut riktigt jävla ordentligt den här helgen.
Ikväll har vi haft lite främmande här hemma för att fira pappa och BM. Vi har ätit god mat och ätit tårta och druckit kaffe, mycket trevligt måste jag säga. Nu är jag helt slut och funderar på om jag ska byta om från mina jeans och min oversizade tröja till ett par shorts och en stor jävla t-shirt. Jag tycker det låter lockande så det får nog bli så, sedan ska jag sätta på ett avsnitt av OC, just nu så är det så jävla spännande. Jag är på säsong 1 och jag måste nog se ett avsnitt, fast jag kommer säkert somna. Men det gör ju ingenting. Jag skulle egentligen sovit hos Malle idag men det blev aldrig så, jag stannade hemma istället. Hon skulle ändå tvätta imorgon klockan 7 och sådär, sedan skulle hon träffa en kompis så det blev inget av med det. Äh det kommer ju flera gånger.

Nu ska jag byta om och se vad folket gör här i huset, dom ska försöka blåsa upp en jävla luftmadrass men dom hittar ingen pump så jag vet inte hur det går med den saken. Haha! Blir väl att blåsa förhand höll jag på att säga. Nej men det ordnar sig väl. Sov gott!

pussis/martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0