hej hej hej

Är allt bra med er? Med mig så är det bra i alla fall. Jag sitter i köket och är prpppmätt efter att jag har käkat hamburgare, jag tryckte i mig två stycken stora och det är ju rätt bra. Det var meningen att jag skulle åka in till stan idag och träffa Dess och Sandra men jag kände att jag hade alldeles för mycket att göra hemma så jag skulle inte hinna med det idag, usch förlåt verkligen, jag som hade lovat och allt. Men istället så var jag tvungen att städa mitt rum som med andra ord såg ut som ett bombnedslag, tvätta kläder tills fredag, damsuga huset (det gjorde jag medan jag ändå var igång med damsugaren) och vika tvätt. Det tog sin lilla tid men jag blev klar med städandet i alla fall tvätta hann jag inte med för att det var någon annan familjemedlem som tvättade så de får jag väl ta tag i imorgon eller något. Sedan så bestämde Sofia och jag att vi skulle ha picknick så de hade vi. Vi åkte till affären och köpte med oss kanelgifflar och bragokex med choklad på och sedan lite saft och grejer, det var mums med lite fika sådär på kvällskvisten. Vi satt där och pratade literann och sedan började det att regna så då beslutade vi oss för att cykla hemåt och det gjorde vi. Imorgon är det torsdag och då börjar powermeet också, det blir nog en sväng in imorgon va. Nu ikväll ska jag försöka se om tvättmaskinen är ledig, dom tvättar ju som idioter i det här huset. Annars så får jag väl hitta på något, helst något som man gör sittande för jag är så jävla mätt och kan knappt stå upp, det är fint de

Men ni får väl ha de så bra för nu ska jag hitta på något, typ spela kort eller någonting, men alla i min familj är så jävla tråkiga och kommer med undanflykter bara för att dem inte vill spela kort. Dom säger typ: "nej jag har annat att göra" då säger jag:" som vaddå?" "ja tvätta bilen, eller städa" fyfan för dom. Nejrå får väl hitta någon annan spelkompis eller så får jag helt enkelt göra något annat, men jag orkar inte förflytta mig om jag ska vara ärlig. Tältningen i måndags var hård jävligt hård, känner fortfarande av tröttheten som jag bär på. Ingen sömn, fuktiga täcken och snarkande människor är ingen hit måste jag säga, men det var fan roligt ändå tycker jag. Nej men ha det bra hörni!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0