Hej hallå

Jag sitter här bland alla mina kläder och grejer som jag ska packa ner i en jävla väska. Jag hatar att packa, fast det är roligare att packa än att packa upp. Imorgon åker jag och la familia bort i en vecka, till och med 9 dagar blir vi borta, surt. Just nu känner jag inte alls för att åka någonstans, jag vill bara vara hemma och chilla och umgås med mina söta prickar till vänner men icke, men imorgon drar jag!
Jag ska snart tvätta håret för sen runt tre kommer Malle och hämtar upp mig och så drar vi till Köping. Malle ska klippa sig och jag ska försöka att hitta ett par solbrillor för mina har gått sönder, buhuu. Men jag vet ett par som jag vill ha, hoppas att dom finns kvar rå annars blir jag surig. Ikväll ska jag nog umgås med Sofia, Anna, Felicia och Malin, vi ska väl in till stan och kolla läget litegranna, jag har inte pratat något med dom idag så det kanske är bäst att göra det snart hehe.
Jag kom på att när jag kommer hem nästa söndag så har jag bara en veckas till ledighet sedan så börjar jag att arbeta, shit det är ju inte alls långt kvar om jag tänker efter. Bra att det bara är tre veckor som jag ska jobba för det är ju inte så fruktansvärt länge ändå, men det ska bli skoj. Förra året var det ju riktigt party där i kommunen, jag körde bil och gejer, gött! Vi får se hur det blir i år. Synd att jag inte hade körkort för då skulle jag fått åka runt och köra bil och ledit stäpatrullen sa min chef, HAHA! Synd där. Blir la soft med tre veckor med pratkvarn i alla fall. För er som inte vet vem pratkvarn är så är det en brud som jag jobbade med förra året och hon sa inte ett ljud till mig under de tre veckorna jag var där typ, eller hon sa inte mer än vad hon behövde i alla fall. Nog snackat om detta.

Im gonna wash my hair now and then going to Köping, very nice! Have a nice day people, I will have it!
HAH, okej jag vet inte hur det där vart, men äh nu ska jag i alla fall tvätta håret och sedan åka till Köping om ni inte förstod det jag skrev ovan. Min engelska är ju som sagt som den är, åt helvete med andra ord!

Puss på er gullegrisar


söta brudar, me and sista :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0