Hard work

Imorgon är det fredag, fyfanimej vad denna vecka gått fort, då menar jag verkligen fort! Kändes som om det nyss var måndag, och sedan är det plötligt fredag, sick! Jaja, den här dagen har varit bra seg. Jag trode att den aldrig skulle ta slut, tiden gick liksom inte framåt och man kollade på klockan varje sekund typ. Men jag var nog världens lyckligaste när dagen var slut klockan 16.00 för då väntade en promme runt Kolbäck, fucking skönt var det! Så nu sitter jag här efter allt rensanande på alla jävla dagisar eller hur man säger. Usch, det var verkligen tråkigt men äh det finns fan värre saker, det här var egentligen ingenting.
Jag sitter och äter på mina Salta-hallon som jag köpte i Gränna, men jag har knappt rört dom för att jag har tyckt att dom har varit så jävla äckliga, men nu när jag har sugit på några stycken så börjar dom att smaka riktigt bra tycker jag. Men nu när dom börjar smaka som bäst så håller dom på och tar slut och jag täker inte direkt åka till Gränna bara för att köpa några jävla godisar, najnaj så galen är jag faktiskt inte. Då åker jag hellre ner till kära Ica och handlar.

Jag ska ta och kolla på ett avsnitt av OC och fortsätta att suga på mina Salta-hallon, har druckit the så nu fryser jag inte som jag gjorde innan. Men mest av allt nu skulle jag behöva en säng och en varm famn att krypa upp i, världsmysigt, ligger högt upp på listan just nu säger jag bara (y) men äh, imorgon ska jag jobba och sedan kanske det blir en myskväll hos min kära syster. Fast först kommer det några folk hit för att fira Pappa och BM. Några har redan kommit idag och det är min faster och hennes man, ganska trevligt faktiskt. Nu ska jag sluta att skriva. OC var det ju, älskar OC.................... hestbest säger jag bara

pussis/martini



HAHA, kommer du ihåg vickan? ;D
fina tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0