Hajhaj

Tjena blogg! Jag har precis målat klart mina naglar, den sista handen är alltid så svår att måla själv men det gick med lite färg här och där, det är fint de! Idag har jag solat i princip hela dagen, man måste ju passa på dom stunderna som solen är framme. Sedan har jag målat naglarna och kollat på oc, mysigt.
Imorgon kommer min Jemp hem också, fan vad jag saknarej brudN (min alldeles egna kroppkaka)... imorgon blir det andra bullar, you and me.
Det ligger en påse med salta hallon bredvid mig, men dom är inge lockande för dom smakar inte så gott. Jag tycker inte om dom, synd är väl det. Jag köpte dom för att jag trodde dom skulle vara goda, men icke..

Nu ska jag kila, har lite andra things för mig!

puss/ martini 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0