Empty house

Fan vad det känns tomt nu när inte Malle bor här längre, känns sjukt tomt. Usch! Jag hatar när jag känner tomhet, det är verkligen det värsta som finns! Hon flyttade ut idag till sin nya lya. Nu har jag någonstans att ta vägen när dagarna blir allt för tråkiga och jag inte har någonting att göra.
Den här helgen har jag tillbringat hos Jenny. Jag åkte till henne i torsdags och kom hem igår. Vi hade roligt som alltid. Vi kom på eller jag kom på den braiga idén att vi skulle tälta igen, och so we did. Haha, vi kollade på oc men hela sällskapet somnade tyvärr, kul.
Sedan har vi spelat kort och jag har försökt att lära mig poker men nej, jag kommer nog aldrig att förstå det där spelhelvetet, perkkele, yllesvårt förfan! Jag fick tre stycken berlocker av henne som jag har på mitt armband som jag också fått av henne när jag antingen döpte mig eller när jag konfirmerade mig, tror jag fick det när jag döpte mig. Jo så var det. Dom var i alla fall assnygga, så nu sitter dom fint på mitt armband. Jag köpte en bh till jenny, det behövde hon tycker jag, heheh. Igår åkte jag hem på förmiddagen och hjälpte Malle i lägenheten, och det kommer bli så grymt snyggt såatte det är ju nice.
Imorgon så börjar jag att jobba. Imorgon och tre veckor framåt, bra segt men fint med cash. Sen har jag ju sådan tur att jag bara behöver åka några kvarter för att äta lunch. Min söta farmor ska nämligen laga mat till mig så jag slipper åka hem på lunchen för det tar ju ungefär 79 timmar att åka hem till mig. Så nu får man helt enkelt se till att roa sig på helgerna riktigt jävla ordentligt. Efter dessa tre veckor så är det ju bara 2 veckor kvar av sommarlovet. Fanimej vad detta sommarlov går fort, jag kan inte förstå.

Om man skulle ta och sova nu så att man kommer upp imorgon. Vore ju förargligt om man försov sig första dagen på jobbet, inte okej! Fast det kanske är lite väl tidigt att gå och lägga sog tjugo över nio, fast ändå inte. Skönt att sova satana!
pussis/martina


puss älskling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kylle, tack för ännu en toppenhelg gumman :) Lycka till på jobbet nu, vi har iallafall eftermiddagarna till bad och sol :) Puss på dig och tack för bhn ;) hahahah! KYLLE

2009-07-19 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0