what ever you like

Jag har nyss ätit varma mackor, nu är jag mätt och belåten. Klockan är snart 8 och jag har inga planer för kvällen, jag har inte ett dugg att göra. Sofia är på väg hem från SM-kvalet som hon vart på hela dagen, undra om man ska hälsa på henne eller om hon är för trött... fast är hon trött så gör det ingenting för jag är också djävulskt trött då kan vi båda sova. Naj, men vi får se hur det blir.

Idag vaknade jag runt 10.00, då gick jag på toa och kände att jag inte hade sovit klart än så jag gick tillbaka och lade mig i sängen och sov till 13.00, lagom till maten var klar. Hamburgare serverades det. Gött! Sedan så kikade jag runt lite på bloggarna, farmor kom lite senare också. Jag kände att jag vart alltför rastlös så jag bestämde mig för att träna lite, så jag hoppade upp på den där träningsmaskinen och körde 20 min, sedan lite situps och knäböj och en massa övningar, det var väl ruwligt. Bastat har jag också gjort, så nu är jag så ren som man kan bli känns det som. Sen har de inte hänt något mer idag, så jag känner mig lagom rastlös och instängd i mitt lilla rum nu... jag vill att något roligt ska hända. Men det blir ju vad man gör de till hörrni.

Näej, nu är det dags för mig att kila

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0