wednesday

Plugg, plugg och plugg. Nu börjar det igen, det planeras bara mer och mer prov och allt flera läxor får vi. Har bland annat ett prov på fredag i Småföretagande som jag inte vet hur det kommer gå. Sist vi hade Småföretagande så gick vi igenom det som vi ska ha prov på, men de var bara krångligt och jag förstod nästan ingenting, men man får hoppas att det går bra. Sedan har vi inlämning av Psykosocialt arbete nästa vecka på tisdag, tror jag. Fortfarande inte klara, men vi ska fortsätta att jobba på det imorgon, nu måste vi bli klara, huh. Sedan på Onsdagen nästa vecka så har vi prov i Inköp & Varuhantering. Ja, jag får nog allt gräva ner mig i allt plugg i helgen, ingen fritid för mig här heller. Nej, men jag ska inte plugga ihjäl mig, det ska jag inte, eller det har jag ingen lust med rättare sagt..
Ikväll så har jag ägnat mig åt att rensa ut mitt rum. Ja höll jag på att säga, men jag menar papi ska ju tapetsera om mitt rum i helgen så då passade jag på att bära ut alla things som stog i hyllorna osv så det blir lätt att bära ut alla möbler sen, och nu är jag klaaar, det ekar nästan här inne, hah! Jag hade till och med glömt bort att jag var tvungen att plugga ikväll men inte förän nu så kommer jag på de. Så här sitter jag med skolböckerna framför mig och ska alldeles strax börja plugga. Jag skulle behöva sova för det är så att imorgon så ska jag, Sandra och Mia vara vid något dagis. Kristiansborgsdagiset (?) tror jag det hete, och 08.15 ska vi vara där och vi vet inte ens vart det ligger, how good? Så för att jag ska kunna komma upp imorgon bitti runt 06.00 någon gång där så skulle jag behöva sova, kanske hoppar över plugget idag ändå? Är rätt död...

Just i helvete, våran webbsida på Näthandeln ska ju för fasiken vara inne på fredag också och jag har nästan inte gjort någonting på den, BRAAA Martina, bra där!! Att jag inte har tänkt på det... fanimej, då blir det att sitta kvar i skolan imorgon, fast nej det kan jag inte heller göra för klockan 6 imorgon ska jag, pappa, BM, Petra, Malena och hennes kille gå på bio. Men jag får ta de på fredag då, på sista lektionen.. Äsch... jag får ordna de där på något sätt.

Dagen har varit helt okeeey vettni, inga större problem. Skolan som vanligt. 09.40-13.20. Drog ner till stan med Desiré och tvillingarna. Kollade lite på stan efter ett par skor och så provade jag en klänning som jag inte såg alltför fin ut i. Skulle behövt en storlek större, men det fanns icke.. tyvärr. Sedan kom Jenny ner en sväng och gjorde oss sällskap. Jag tog 16.15-tåget hem.. Nu stter jag här och har som sagt städat ur hela mitt rum. Innan de var jag föresten ute och sprang också, de får jag inte glömma bort, soft att röra på fläsket ibland vettni, nu är jag pepp som FAA-AAN.
oj vad jag skriver... nu ska jag avrunda och dra mig mot sängen, sitter här och funderar på hur jag ska avrunda detta men jag kommer inte på något att skriva som skulle avsluta detta blogginlägg bra så det får helt enkelt sluta här.

Martina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0