uttråkad till hundra

Fyfan vad jag är uttråkad, fyfan fyfan fyfan! Då menar jag verkligen uttråkad också. Det finns absolut ingenting att göra. Dagarna går men man gör ingenting vettigt. Eller går i skolan gör man ju, men är de så vettigt? Nej jag vet faktiskt inte, jag tror fanimej inte det är det. Tråkigt vet jag i alla fall att det är. . .

Skola  idag som vanligt. Slutade klockan 14.30 då promenerade jag ner till stan med tjejerna, därifrån gick vi till stugan och fikade. Jag blev bjuden av Desire, tack gulle<3  Jenny kom också dit efter ett tag. Där satt vi och pratade och hade almänt trevligt när vi sedan bestämde oss för att dra oss därfrån och kolla lite på stan. Hittade ingenting, eller... jag tittade inte ens eftersom jag lämnat plånkan hemma.. Bra Martina.. Sedan så åkt jag och Jenny hem och Desiré gick till sin dans. Väl hemma så gjorde vi väl inget vettigt, huh. Snackade och typ lyssnade på musik. Men nu har hon lämnat mig, så nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på om jag håller på och tråkar ihjäl (säger man så?) bad day today, för jag ser ingenting positivt, he he! Jag ska lägga av med mitt gnäll, fast nej.. för stunden så känns det jäkligt bra att gnälla, riktigt jäkla bra, sedan får ni säga vad ni vill.

pissigt pissigt pissigtttttt är var det är fuck

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0