sammanfattning 2008

Hej igen. Har inte bloggat på ett tag nu, haft annat för mig! Man kanske ska skriva ett inlägg nu. Jag ska göra den här sammanfattningen av 2008, bättre sent än aldrig får man väl säga, haha! Här är den:


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag tappade min sprojlans nya mobiltelefon i vattnet när jag var med Jenny på båtsemester. Heh!
Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag kommer knappt ihåg var dem var.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, ingen vad jag vet.
Dog någon som stod dig nära? Nej, sån tur är.
Vilka länder besökte du? Danmark och London
Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Ja det finns det säkert.
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 27 januari - inspelning av Marty haha, 2 juli - London, 12 juli - Danmark, 22 juli - båtsemester med Jenny och en massa flera datum som jag inte kommer på nuu.
Vad var din största framgång 2008? hmm, att jag pluggade mer än vanligt kanske...
Största misstaget? Att jag umgicks med helt fel människor där ett tag.. shame on me!
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej tror inte de, bara haft så oerhört ont i halsen så att jag tappade rösten och feber, inget mer.
Bästa köpet? Jag vet inte riktigt, nå kläder...
Vad spenderade du mest pengar på? kläder och mat..
Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj och mina vänner...
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Caligula - hästpojken är en låt som jag kommer på..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var nog ledsnare detta år..
Vad önskar du att du gjort mer? Varit mig själv.
Vad önskar du att du gjort mindre? Gnällt.
Hur tillbringade du julen? Hemma hos pappa med släkt.
Hur många one night stands? hah, inget tror jag väl?
Favoritprogram på TV? ingen aning faktiskt.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hata är ett starkt ord. Men: ja, det gör jag faktiskt.
Bästa boken du läste i år? Jag vet inte, någon jag läste i sommras i alla fall. 
Största musikaliska upptäckten?
hmm, jag kan inte komma på någon nu, Eller Lars winnerbäck lite gran.
Något du önskade dig och fick? en hårfön haha
Något du önskade dig men inte fick? en boxningssäck eller vad det heter, huh
Årets bästa film? The notebook i think...
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jag var i skolan som vanligt, sedan träffade jag mackan, sedan åkte jag hem och firade mig. Släkten kom och jag fick paket. . . 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, verkligen!
Vad fick dig att må bra? Jenny, Sofia, tjejerna i klassen, min familj plus många andra..
Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen jag kommer på.
Vilka saknade du? min syster som jag ville träffat mera.
De bästa nya människorna du träffade? Hmmm.. bra fråga. kommer inte på någon just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0