tisdag

Tisdag idag och jag är så jäkla trött, höll nästan på att somna på tåget hem idag, men det gjorde jag inte. Skolan idag var lika seg som den alltid är på tisdagar, somnar typ på dirren när man kommer hem och sätter sig ner, fast jag har inte somnat ännu sån tur är, huh.
Hur har dagen annars varit idag då? Inte på topp, men med mina vänner vid min sida så funkar det alltid, Tack, ni gör det lite lättare att klara av dagarna som sakta passerar förbi. Jag känner mig som ett riktigt problembarn som alltid har något att gnälla över och som aldrig kan vara riktigt glad över de som jag har, fan vad dåligt... Men sedan så kan jag ju heller inte rå för dessa "problem" eller vad man ska kalla det. Jag vill bara att dem ska lämna mig, men jag får ta en dag i taget, allting kommer ordna sig... förhoppningsvis!
Det har varit lite upp och ner idag. Vissa stunder så har jag liksom varit som vanligt, skrattat och varit hur happy som helst, medan jag andra stunden bara känner att allt är helt och hållet åt helvete.. som sagt blandade känslor idag, inte på topp direkt...

Nu ska jag gå och ta mig någonting att äta, det var inte världens godaste mat i skolan idag, "Mexicosoppa med överkokade makaroner". Ja, ni hör ju själv hur det låter. Men det gick ner.

Martina

Kommentarer
Postat av: Mia

Aw, snackarn! Finns här om du vill prata eller något you know. Alltid!

2009-01-13 @ 19:44:59
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Mia

stackarn* hehe

2009-01-13 @ 19:54:03
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0