Tisdag den 20 januari

Hej allihoppa! Läget med er? Med mig är det kasst ska jag säga er. Och det finns en förklaring. Ni vet ju själv hur det känns när man är sådär förkyld att det bara rinner ur näsan, och den är helt täpt, och inte nog med det när man har en sådan där hosta som bara inte vill sluta när man väl har börjat att hosta. Så känner jag just nu, helt jävla värdelöst! Det började i morse när jag inte ens ille gå upp ur sängen. Jag var otroligt jävla trött, ovanligt trött. Mina ögon ville inte ens vara öppna. Men jag insåg att jag var tvungen att kliva upp för i skolan så väntade nämligen en redovisning på Psykosocialt arbete som jag nämde igår? Kändes hemskt, men jag klev upp för glatta livet (inte) och fixade i ordning mig. Väl i skolan så hade jag en hel dag fullspäckad med lektioner, och det sista på dagen var redovisningen. Det gick helt okej...

Nu är jag hemma. Jag pluggar till Inköp&varuhanteringsprovet som är imorgon. Det känns inte så bra, så borde plugga mera, men datorn kommer såklart i vägen, as usual, men what to do?
Nu är jag hungrig, så jag hoppas att maten snart är klar, det luktar gott och jag hoppas att det smakar minst lika gott. Fast det spelar egentligen ingen roll därför att jag känner ju varken eller lukten pga den här djävulska förkylningen. Djävulska, vilket ord. Haha!
Nej tillbaka till plugget. Kände bara att jag var tvungen att göra en liten uppdatering.

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0