soooola och bli bruuuun

Hej. Jag kom nyss hem från en sväng i solariet. Det var mycket skönt att sola, det har inte blivit av på ett tag så jag tyckte att det var dags. Jag frågade Jenny men hon kunde inte, sedan Bella men hon var sjuk och kunde inte heller, sedan frågade jag Sofia men hon var fortfarande lite rasslig. Sedan frågadade jag min kära syster om hon hade lust att hänga med och sola, och det hade hon. Och precis i de ögonblicket fick jag ett sms av Sofia där det stog:" vi kanske kan sola och bubbla bubbelpool efter du ätit eller nåt?" men jag skulle inte tacka nej till att sola en gång till. Undra om det är farligt att sola 2 gånger på en dag? Hmm, får ta en funderare över det. Och finns det något skönare än att ligga och bubbla i en bubbelpool?
Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att pappa och BM ska komma hem, undra om dem har pizzan med sig nu? Det skulle smaka bra med tanke på att jag börjar bli riktigt hungrig. Kebabpizza vill jag ha. MM!
Fredag i dag som sagt och jag ska träffa Sofia sen i alla fall. Vi får se om det blir en sväng förbi badet, annars hittar vi på något annat att göra, som alltid!
Sitter och tittar på en ful video på youtube när det är en liten kineskille som dansar jättefult, hah. Jag förstår inte hur man kan få till de. Jaja, inte något som jag vill ta lärdom (eller hur man säger) av i alla fall!
Nu ska jag ta och hoppas in i duschen, sedan så får vi hoppas på att maten kommer snart. Här ska allt vara serverat på silverfat vettni, huhu. Nej jag skoja bara. Ha en bra kväll.

kisses Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0