söndag

Hallå, hej, tja. Kan ni tänka er att det ör söndag igen. Fy fan, det är en hemskt tråkig dag! Snön håller på och smälter bort så det är jättehalt ute nu, man våga knappt ge sig ut på vägarna. Men skönt den dagen då allt är borta och våren kommer. Den dagen längtar jag till.
Idag har jag faktiskt varit inne i stan och köpt tapeter med papischulo, äntligen! Har väntat hur länge som helst, så nu bestämde vi att idag ska vi fixa de. Jag ska ha 3 stycken typ beiga tapeter och sedan ska fondväggen vara mörkbrun med nå blomblad i beige/guld och gårtt eller vad tusan det nu är. Snygga var dem i alla fall, jag tror det kommer bli mycket nice. Nu ska vi bara tapetsera och det vet jag faktiskt inte när det blir av, det kommer väl ta minst lika lång tid tills vi tapetserar som det tog att köpa tapeterna, huh. Nejdå, jag ska försöka att säga åt han på skarpen att han ska fixa det så snabbt som möjligt. För just nu så är mitt rum inte särskillt snyggt, inte tapeterna i alla fall, gula och fula, buääk.. Men de ska bli ändring på det:)

Nu sitter jag i alla fall här framför datorn igen. Jag var förbi Sofia en sväng när vi hade vart i stan. Vi kollade bara på tv och chillade, med andra ord så gjorde vi inget speciellt.. Vi skull egentligen kollat på American History X men hennes mamma hade redan lämnat tillbaka filmen där hon hade lånat den, synd. Men jag har för mig att jag redan har sett den på engelskan i 1:an... bra är den i alla fall..

Nu börjar det ett program på tv. Dem avslöjar olika trollerikrep, och det kan ju vara intressant, hah! Magic magic.

Ingen skola för mig imorgon i alla fall om jag har lika ont i huvudet som jag har haft idag. buhuu...

Näjje, nu ska jag kolla teve.

Martina

I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0