promeniX

Jag har nyss ätit efter att jag kommit hem från en promenix, det var skönt! Nu är jag typ proppmätt efter att jag har ätit typ 4 mackor och 1 apelsinjävel, och nu håller jag på och somnar...
Idag är det en sådan dag då jag inte har något vettigt att skriva, synd för mig men roligt för er som inte behöver läsa så jäkla mycket. De jag har att säga är väl att vi har en ganska soft vecka i skolan denna vecka, utan prov. Men sedan kommer det en vecka då vi har typ 1000 inlämningsarbeten och redovisningar, de tycker vi inte om. Men man får väl låtsas att det är kul... För det ska ju bli såå roligt, HEHE.

Roligt inlägg idag, hoho. Nej, men nu ska jag sova faktiskt!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0