onsdag den 21 januari

Här sitter jag igen och försöker att plugga. Men det går inte så värst bra. Jenny åkte nyss hem, det var roligt.. HEHE. Vi Kollade på The notebook och var allmänt dryga... Nu funderar jag på om jag antingen ska göra Naturkunskapen först och duscha sen, eller om jag ska duscha först och sedan göra naturkunskapen.. Well, de visar sig väl. Vilken tråkig blogg jag skriver idag. Känner inte att jag har något att berätta. Jo jag hade prov idag i Inköp&varuhantering och det gick ju faktiskt oväntat bra ska jag berätta för er, det kändes bra när jag klev ut från klassrummet så jag hoppas på minst G i alla fall och högst MVG ++++, de skulle vara härligt att få.
Min säng ser ut som en stor röra, täcket ligger helt konstigt och kuddarna ligger lite här och var. Jag skulle behöva städa i ordning lite va, får ta tag i det snart..

Jag orkar inte skriva en ordentlig blogg idag. Dagen har ändå varit som alla andra dagar. Sova, äta, skolan, äta, sova, dö!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0