nytt schema o grejer

Och helgen är lika fort över. Det känns som om det nyss var fredag, men what to do? Jag klev nyss ut ur duschen och nu sitter jag här framför min dator. Funderar på om jag ska plugga lite mer på Inkö&varuhantering eller om jag ska borsta tänderna och sova. Det är ju trots allt måndag och ny vecka imorgon med skola och allt vad det innebär, då skulle ju det vara skönt att vakna upp helt utvilad. Men för några minuter sedan så kom jag på att vi kommer ju ha nytt schema från och med vecka 4. Och de nya schemat är sååå jäkla segt om jag minns rätt. Dagarna blir längre och vi börjar klockan 08.00 i princip varje dag, men man ska väl inte klaga ändå. Det är väl inte så mycket annorlunda än vad det var förra terminen. Det blir nog bra hörrni...

Idag var jag på bio med familjen. Vi kollade på "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen!" Den var helt okej, både rolig och lite tragisk. Kolla på den vettja. Ungefär 5 minuter innan bion skulle börja så kom jag på att jag var sjukt sugen på popcorn så jag var tvungen att springa och köpa mig en skål. Där satt jag och vräkte i mig både popcorn och godis, vad mastig jag låter. Fast hörni, det är inte så illa som det låter. Har i princip allt godis kvar, jag åt bara av popcornen, huh. Det var väl intressant för er att veta. Att jag fem minuter innan bion sprang iväg och köpte mig en skål popcorn. Måste bara säga att nu har det fastnat ett popcornskal någonstans i min hals också men det vill inte komma ut hur jag än gör, så jag får hoppas att det är borta någon dag framöver. Nog om popcorn. 

Jag ska dra och sova nu. Imorgon slutar jag 15.50, så det blir en lite längre dag än vanligt, nytt schema var det ju..

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0