matematik idag

Idag är det faktiskt inte engelska som jag pluggar, tack och lov. Utan idag är det matte som gäller. Imorgon har vi ett litet test på Butiksmatte dvs. Procent, marginal, pålägg osv. Så under kvällen har jag ägnat mig åt att försöka få in de i skallen. Som alla inte vet så är inte matte min starka sida precis. Engelska och Matte är jag sämst på, men jag måste säga att jag räknar nog hellre matte än att skriva en jävla engelsk film recension.
Men eftersom vi får ha med mallen imorgon där formerna som man ska använda sig av står så känner jag att jag inte behöver plugga mer idag. Det får gå som det går imorgon, hoppas att jag klarar det så jag slipper gå till dem lektionerna mer, skulle vara soft, HEHE!

Annars har jag bara vart i skolan idag. Började klockan 10.30 och slutade klockan 11.30, hah. Trode jag skulle sluta 14.20, men vi behövde bara pricka av oss på svenskan i morse sedan behövde vi inte gå på svenskan som var på eftermiddagen. Så jag och Dess satt kvar i skolan efter Naturen och skrev lite på svenskan som ska vara klar om en och en halv vecka ungefär. Sedan tog jag bussen med Jenny hem till henne. Där käkade vi tacos och snackade typ.
Vid 18.00 hämtade papi mig och jag åkte hem och tränade, myche brao Martina! Jag körde 25 minuter på maskinen och sedan 60 situps och någon anna jobbig övning.

Denna dag har faktiskt inte vart så mycket bättre än gårdagen. För gårdagen var verkligen hemsk, med andra ord så bröt jag typ ihop i slutet av dagen. Det känns som om det är så himla mycket runtom mig just nu. Jag hinner ju varken med de ena eller de andra. Det ska fanimej bli jävligt skönt med helg. Jag hinner inte ens åka till min lilla gamla söta farmor längre, och de har jag dåligt samvete för. Förut var jag typ jämt där... men då var då, och då hade jag i alla fall tid, all tid i världen. Men nu finns det ingen tid till det. Jävla skola!! Men skolan prioriterar jag i första hand (för det mesta), tyvärr är det så och det kan dööööö.

Nu ska jag fortsätta atta skriva på min äckliga engelskarecension, HEHEHEH! Positiva Martina!

kisses Martinaoo



Kommentarer
Postat av: Micke

Hejhej, hade gärna hjälp dig med engelskan för det är jag rätt bra på men jag bor ju lite långt bort...

Hoppas det går bra ändå!

2009-01-30 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0