Måndag och ny vecka

Hejhej. Idag är det måndag och skola igen efter en skön helg. Men jag gick aldrig till skolan idag därför att jag hade "ont i huvudet och nacken". Nej men vi hade bara en jumpalektion sedan en håltimme och så någon engelskalektion där det skulle komma en grupp människor från Irland och berätta om sin skola, det skulle säkert bli intressant men jag kände att jag stannar nog hemma åndå, jag tyckte att det var helt ovärt för mig att åka in till stan för att ha en jumpalektion, en håltimme och en liten engelskalektion sådär på eftermiddagen. Men det här var bara en engångsföreteelse, ska inte hända igen.. eller det beror på.. huh!

Just nu håller jag på att ladda ner Mysteriet på greveholm, det var grymt länge sedan man såg det. Eller iofs senast var faktiskt i lördags hemma hos anna, fast det var bara en bit i slutet. Nu håller jag på och laddar hem de första avsnittet som förhoppningvis snart ska vara klart. Innan dess ska väl jag klä på mig kläder. Sitter här i min pyamas och en alldeles för stor tjocktröja, de är soft det. Annars idag händer väl ingenting speciellt. Jag har faktiskt tagit mig tid till att plugga lite idag också. Jag skrev rent svenskan på datorn som ska vara klar imorgon, så då är det klart. Nu ska jag bara plugga på Småföretagandeprovet som är på fredag och sedan ska jag, Sandra och Mia göra klart uppgiften på Psykosocialt arbete...

Nu lade internet av också, bäst att inte trycka på "spara & publicera-knappen" nu för då kommer detta inlägg gå åt helvetet, och då blir jag sur.. Fast nu är dte igår igen, och nu kan jag minsann publicera detta inlägg, precis vad jag ska göra också.... jag ska ju klä på mig nu. Sedan är det film, men kommer nog få lite smått ångest över att jag inte pluggar, men som sagt jag är ju "sjuk"... Får ta det lite senare eller imorgon.

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0