Måndag 19 januari

Så har man blivit lite halvsjuk igen. Trodde jag kunde slippa det där nu för en tid framöver, men icke. Den kom minsann tillbaka, typiskt. Jaja, jag får leva med det. Någon gång försvinner den väl...förhoppningsvis
Idag mina vänner så har jag varit i skolan... som vanligt.. Jag kom hem runt 18.00 därför att jag fikade med dess på stugan, jag åt en panini med brieost och skinka, den var god den. När jag kom hem så tog jag mig samman och började att plugga lite smått inför Inköp&varuhanteringsprovet som är på onsdag. Men jag stog ite ut så länge, så jag och Sofia kom överrens om att vi skulle ta en jävla lång promenad runt hela hallsta typ, och tro det eller ej så gjorde vi faktiskt det och det var mycket skönt. När jag kom hem från promenaden så duschade jag, sedan åt jag och sen var det bara att borra ner huvudet i skolböckerna igen, och här sitter jag nu nerborrad i böckerna, fast jag har tagit en paus. Eller paus och paus, jag har rättare sagt avslutat pluggandet för kvällen för jag ska lägga mig och sova nu, jag får fortsätta imorgon, för här sitter just nu en helt slutkörd Martina.. dags att hoppa i sängen..
Just fan, imorgon har vi redovisning i Psykosocialt arbete också, hade glömt bort det för stunden. Men i got it! Sov gott.

Jag vill ha fest!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0