lördag....

Bloggen har krånglat hela dagen idag. Eller i alla fall när jag skulle logga in och skriva blogg för några timmar sedan, men nu gjorde jag ett nytt försök och nu gick det. Klockan är halv 6 och jag har hållit på med rummet hela dagen, och nu är det klart. Jag håller på och lägger in mina kläder i garderoben men är faktiskt precis klar med det. Fast nackdelen nu är att jag inte har några hyllor i rummet för tillfället, och de är ju lite surt för nu har jag ju ingenstans att ställa grejerna som jag har. fast jag funderar på om jag inte ska slänga ganska mycket av sakerna för det är så mycket som jag verkligen inte har någon nytta av. Så så får det bli, sedan får man hoppas att det blir så lite saker som helst kvar....
Några dagar framöver så får jag leva i denna tapetklisterlukt, härligt att sniffa ska jag berätta. Nejdå, den går nog snart bort skulle jag tro.
Rummet är i alla fall så gott som klart och de är nice. Förresten går det inte att ladda upp bilder här på bloggen, vet inte riktigt vad det är för fel. Men jag ska försöka någon annan gång.

Idag är det lördag och jag vet faktiskt inte vad som händer. Jag ska träffa Sofia i alla fall, sedan får vi se vad som händer... något roligt hittar vi väl på.

Nej hörrni, bäst att jag fortsätter med rummet. Annars lär jag ju aldrig få undan alla dessa saker som ligger både högt och lågt i detta rum.

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0