Im not in the mode

Jag måste meddela att mitt humör är tyvärr inte på topp just nu. Jag är sjukt jävla förbannad och grymt besviken på saker och ting. Vad det är ska jag inte gå in på nu. Vissa vet, vissa vet inte. Så är det. Igår vad jag så jäkla förbannad att jag knappt viste vart jag skulle ta vägen, jag var så jäkla förbannad att jag grät, de låtet löjligt, jag vet. Med det är fanimej sant. Nästan så jag ville slänga ut julgranen i förtid, hah (den ska väl ut idag?) Jo, men så arg var jag. Det var nog väldigt väldigt länge sedan jag var så arg. Men nu har det gått över lite lite granna. Men jag har fortfarande den där iskan inom mig. Igår kände jag den där ilskan som man har när man rent ut sagt bara skulle vilja döda någon. Fast nejnej, så långt ska jag absolut inte gå. Idag känns hela jävla händelsen så jävla skrattretande. Det är bara att inse att alla individer på jorden är inte likadana. För hur skulle det vara om hela jordens befolkning skulle vara likadana? Fyfan vilket kaos det skulle bli. Så det är bara att acceptera att alla är inte lika. Alla är inte heller lika idiotiska som vissa är.

Nu ska inte jag prata mer om det här. Utan jag ska gå och äta varma mackor som min familj har gjort. För övrigt så har jag inte gjort så mycket idag. Har spelat sims. Haha, sjukt besatt man kan bli när man väl börjat alltså. Men nu har jag lagt av, det lovar jag. Kom nyss ut ur duschen också, har varit ute på en rask jäkla promenad som var grymt behövlig idag kände jag.
Imorgon börjar skolan igen. Skönt med de vanliga rutinerna igen. Sova, skola, äta, hem, plugga, äta, sova. Sedan börjar det om och om igen. Nej nu ropar dem för fullt! Dags för mat.

Fast jag måste säga att jag är inte motiverad för att börja skolan för fem öre. Nu börjar allt eviga plugg och en massa läxor hit och dit. Men endå skönt med dem gamla vanliga rutinerna igen istället för att gå hemma och inte ha något speciellt att göra. Nu vet man i alla fall vad man ska göra om dagarna.. Så med andra ord så ser jag inte fram emot skolan ett dugg. Nu vill jag att våren ska komma, älskar våren!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0