hey

Tjena. Dags att slänga upp ett inlägg nu såhär på fredagskvällen. Jag sitter ute i vardagsrummet och myser in mig i hörnet i soffan. Jag har precis ätit pizza med Pappa och Petra, det var gött. Gött med snabbmat två dagar i rad, fast ibland får man äta det flera gånger per vecka. Huhu. Nu sitter jag i alla fall här mätt och belåten och det är ju bra. När jag kom hem för drygt en timme och fyrtiofem minuter sedan så mötes jag av en färdigtapetserad fondvägg, den vart snygg (inte trode jag att han skulle börja tapetsera så fort) sedan tog jag på mig träningskläderna och drog ut på en springrunda innan vi skulle käka, det var skönt precis som dem andra gångerna, så ikväll kommer jag att somna bra. Nu är springningen en rutin i mitt liv.
Jag har faktiskt inga planer för kvällen. Det blir nog bara att vara hemma och ta det lungt ikväll, det var länge sedan man hade en sådan kväll, så jag känner att jag har inget emot att ta det lite lungt denna fredag. Annars så är det jäkligt skönt med helg alltså, nu kan jag sova ut riktigt ordentligt...

Nu ska jag kolla på mysteriet på greveholm. haha, de är fanimej bra ju. Så säg inte emot mig nu:)

Martina



Kommentarer
Postat av: MP

Bra med springningen Martina!

2009-01-19 @ 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0