hello my friends

Hej allesammans.

Onsdag idag och det innebär skolstart igen nu efter det sköna jullovet. Skulle verkligen inte tacka nej till en vecka till. Men tyvärr så går ju inte det. Nu är det plugg och slit igen som man måste genomgå. Men jämt när tanken kommer upp i hjärnan att det är skola och plugg då brukar jag alltid tänka:" snart är det ändå sommarlov!" Då känns det faktiskt genast lite bättre. Det är inte lätt hörni. Men man får ta det med en nypa salt. Imorgon är det torsdag och det innbär tidig morgon. Ska vara i skolan klockan 08.00 för att göra ett skolarbete med mina kära vänner Sandra och Mia. Det ska vara klart nästa vecka och vi har knappt börjat, så det är på tiden att vi sätter igång snarast! Imorgon då jäklar.
Sedan har jag möte med min psykosocialt arbete-lärare om hur jag ligger till i ämnet, de ska bli intressant att veta med tanke på att det har känts som om det har gått skit. Men det visar sig imorgon om jag ligger på ig eller MVG, haha, nej skämtosido inget MVG här eller. Jag tror starkt på ett G högst.
Skolan idag var annars okej. Hade inte så många lektioner. Mentortid klockan 11.00 och engelska klockan 13.20 sedan fick vi sluta klockan 13.00. Då gick jag ner på staden med tjejerna i klassen och kollade i affärer. Sedan mötte jag upp Sofia lite senare för lite shopping, jag shoppade inget men det gjorde minsan Sofia, dutti!
Klockan bötjar närma sig 22.00 och jag känner att för att jag ska orka med morgondagen så måste nog jag borsta tänderna och hoppa i sängen på dirren. Annars blir det seg uppgång för mig ur sängen imorgon, icke bra Martina. Nej som sagt mot tandborsten, sedan dyker jag ner i sängen för att få mig lite sömn. Godnatt!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0