hå hej

Mina ben är helt röda efter den långa jävla promenaden som jag och Sofia gjorde för ett tag sedan. Sedan kliar det sjukt mycket.. Men det går nog över så småningom.
Imorgon är det måndag och då är det skola igen, wohooow!! som jag har längtat alltså, eller icke. Skulle göra vad som helst för att slippa schemat som vi har nu, det dödar mig. Men what to doo?? Skolan är väl för wonderful?
Klockan är inte ens halv 10 men jag har bestämt mig för att jag ska lägga mig i sängen och läsa min bok igen.. jag vill läsa ut den, för den är ärligt talat inte så bra, HEHE.
Annars då, läget är väl under kontroll. Snart är jag nog frisk också (peppar peppar ta i trä). Skola imorgon, härliga mornar och sena kvällar, härligt härligt. Något mer? näe.  Nu ska jag slagga.

Martina


Kommentarer
Postat av: MP

Tråkigt med tråkiga böcker! Jag vet hur det är... Läser om könsroller på arbetsplatser just nu. Inte så jätteintressant direkt.

Ha det bra tjejen!

2009-01-26 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0