fredag

Hejhej. Fredagen är här och det tycker vi om. Jag kom hem från skolan för ett tag sedan och nu sitter jag här i min datastol och tar det lungt, lyssnar på musik, bra musik! Jag ska nog hem till mamischulo idag, hehe! Ikväll ska jag umgås med Sofia, det ska bli kul kul kul tycker jag. Får s evad vi hittar på för något, vill inte ha en likadan dag som jag hade igår. Jag höll rättare sagt på att avlida, så tråkigt hade jag... fyfan! Men det blir ju vad man gör de till som man brukar säga...
Det är ju säsongspremiär av Lets dance ikväll också. Blondinbella är ju med, huhu. Kan ju alltid bli roligt att se, om man nu kommer se det någon gång, jag menar, det finns ju sååå mycket annat att göra här i livet :) huhu. Nej, men kan som sagt alltid vara roligt att titta på hörrni.

Nu ska jag fixa med lite kläder som jag ska ta med mig till mamischulo. Får se hur det går. Ha en fin helg!

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0