Fredag med middag och grejer

God kväll allesammans!
Just för tillfället så befinner jag mig as Sofias place. Vi kom hem för ett tag sedan efter de att vi ätit en middag för två. Det blev thaimat på restaurangen i hallsta vettni, en riktig middag såhär på fredagskvällen. Sedan gick vi in på Ica för att handla lite gottis. Glass och godis blev det, men jag är dock jäkligt mätt så godiset får vänta ett tag, HEHE. 
Annars har dagen varit ganska nice. Det är ju fredag så man ska ju inte klaga. Jag hade matteprov idag och det gick faktiskt bra, ovanligt bra för matte suger jag stenhårt på, det ska jag inte sticka under stolen med. Kul kul, hoppas man klarar det för då blir det inga mer lektioner för mig.

Min låtsassyster är ju gravid och ska föda när som helst, idag gick vattnet för henne så den lille grabaten kanske kommer när som helst. Hoppas på en söt liten grabb som man kan gulla med, hah!! nejdå, men den flesta spädbarn är rätt söta. Fast vissa barn mellan 5-10 år kan vara så jävla dryga och fula, nästan så att man vill strypa dem med ett grovt jävla rep. Så kände jag idag när jag och Sofia satt på våran parmiddag, jag höll på att flippa ur...
Nog om barn, har sett nog av dem idag!

Nu har jag faktiskt inget mer vettigt att skriva om. Nu ser jag att jag har råkat måla nagellacket utanför på ena nageln, inte bra. Nej, men vem bryr sig? Inte jag i alla fall, huehue. Mene, nehe, dags att dra.

kisses Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0