engelska kan dra åt helvete

Jag säger nog de. Jag hatar engelska, åt helvete med det ämnet. Vi ska göra en jävla engelska recension om filmen "Skruva den som Beckham", och min engelska är äckligt dålig. Hur tror ni att det går dåe? Helt åt helvete faktiskt, jag orkar inte anstränga mig mer. Så jag tror att jag får ta tag i de när jag har mer tålamod, för just nu så har det tagit slut slut slut... Vi har en sisådär 5 uppgifter som ska vara klara till vecka 7, och det är inga små uppgifter heller. Utan det är uppgifter som både ska redovisas muntligt och som ska lämnas in som arbete. Sedan har vi ett prov den veckan också, det kan ju inte bli mer nice liksom. De är precis det här man har sett fram emot vettni, HEHE! Nej, men de ante mig att det skulle bli såhär. Dem säger ju att 2:an är det värsta året. Tänk när det här är över, det blir den bästa dagen i mitt liv........
HEHEHE. Nu ska vi inte tala mer om engelskan, den har förstört tillräckligt redan... Idag började jag i alla fall skolan klockan 13.30 och då hade vi endast en lektion. Narturkunskap. Idag började vi att arbete lite smått om "Big Bang" eller vi kollade på en liten film och så. Sedan åkte jag hem med tåget till Sofia och pluggade lite och kollade på tv. Sedan åkte jag hem och tränade på våran nya motionsapparat eller vad man ska kalla de. Det kändes i alla fall bra, så imorgon vill jag vakna upp med värsta träningsverken.
Nu funderar jag på om jag ska måla mina naglar för jag är typ uttråkad och det gör ju inte saken bättre, men frågan är vilken färg man ska ta. Röd eller lila? Det återstår att se.... beslutsångest, as usual

Men hoppas att ni har haft en bättre dag än jag i alla fall, HEHE.
Imorgon börjar jag klockan 10.30, och de är ju nice...

Justjao. Måla naglarna var det ja..

Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0