dancing with tears in my eyes

Lördag idag och jag har nyss kommit ut ur en varm och mycket skön dusch. Nu sitter jag och skriver blogg och väntar på mat, fast kanske drar en pizza ikväll, de skulle sitta fint i magen.
Så vad händer idag då? Jag har ingenting planerat, någonting ska jag allt hitta på med mina väninnor. Inte tänker jag då sitta här hemma och känna mig instängd i alla fall, i dont think så. Vad gör jag annars förutom att jag nyss har kommit ur duschen. Jag läser lite olika bloggar och tar det allmänt chill, det händer ingenting roligt på datorn idag så jag ska nog ta mig härifrån, yes i will.

Martina



Här är jag förr jättelängesedan när jag hade lugg, huehue...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0