25de

Alåa hörrni. Söndag idag då, och jag är allmänt uttråkad, som vanligt det är ju söndag liksom, buhuuu.. IIdag vaknade jag klockan 12.00 då jag ställde klockan på det igår så att jag inte skulle sova alldeles för länge, de går ju inte att sova bort hela dagen heller, HEHE. Jag har läst lite i en där förbaskade boken som jag ska göra en analys på, KUL:) Nu gör jag ingenting, jag ska snart sätta på OC som jag har laddat ner, säsong 3 är det.

Oj, jag glömde bort att jag skrev blogg. Mitt när jag skrev så gick jag ut till Petra för att jag skulle säga nåt sen glömde jag bort att jag hade påbörjat ett blogginlägg, så jag gick och handtvättade min kofta på en gång. Nu när jag kommer tillbaka så kommer jag på att jag höll på att skriva blogg, så det kan bli va?! hehe.
Petra ska baka med sin pojkvän idag så jag ska mygla åt mig lite bakverk som dem har gjort, vad dem ska göra vet jag faktiskt inte. Men förhoppningvis så blir det väl något gott.. Nu äre time för OC!

Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0