24de

Hallåw. Jag sitter i köket i min ensamhet, Petra är uppe på rummet med sin pojkis. Och vad gör jag då? Jag lagar mat faktiskt. Köttfärspaj, just nu är "skalet" inne i ugnen så jag passar på att slänga upp ett inlägg eftersom de jag skrev i morse inte var så seriöst. Jag var astrött och hade egentligen ingen lust att skriva, men eftersom jag började att skriva så beslöt jag mig för att avsluta också. haha!
Idag är det lördag och Pappa och BM har inte varit hemma på hela dagen. Dem är på någon mcmässa i Stockholm, och de ville inte vi hänga med på så jag och Petra stannade hemma. Jag hade Jenny i sällskap. Hon sov här från igår till tidag, det var kewl.
Lite kortfattat om gårdagen då. Jag, Sofia och Jenny åkte hem till mig och åt popcorn, godis och drack cola sedan kollade vi på The notebook och hade dte mysigt. Efter filmen var slut så åkte Sofia hem för att hon hade match idag, och dem vann, grattis elle vad man säger?! huhu. Idag vaknade jag och Jenny upp när vi bestämde oss för att vi skulle göra våfflor. Och det gjorde vi också, de smakade bra ska jag säga för det var tamefan länge sedan jag käkade våfflor. Nu har Jenny åkt hem, buhuu.. och kvar är jag alldeles själv, men jag klarar mig. Jag funderar på om jag ska ta ut det där pajskalet snart, om jag ska städa huset eller om jag ska läsa lite i min bok som jag måste läsa ut fortast möjligt? Jag tror jag måste ta ut de där pajskalet först, annars kommer de vara helt svart om jag inte gör något. Jag har inga planer för kvällen, surt... men jag ska nog träffa Sofiaaaaaaa idag i alla fall för det är de bästa jag vet..

Förkylningen har inte försvunnit än och emellanåt hostar jag som en gammal gubbe, känns inte bra, verkligen inte! Jenny hade någon nässpray med menthol, den vill jag ha så jag tror jag ska inköpa mig en sån! Det kändes nästan som att näsan frätte bort, sedan efter så kändes det helt friskt, wohooooow!

OJ, skalet i ugnen! FUCK!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Min baby<3

2009-01-24 @ 19:26:16
Postat av: Jenny

Frätningsspray är bäst :)<3

2009-01-24 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0