what to say

ÄNTLIGEN säger jag bara, äntligen är jag färdig med det sista arbetet som ska vara inne imorgon innan sportlovet. Jag har slitit som fan och nu är jag klar, bra Martina! Nu kan jag luta mig bakåt i min lilla datastol, känns rätt okej, HEHE. Nu ska jag bara skriva ut arbetet i skolan imorgon eftersom skrivaren här hemma har så konstiga och fula papper med något tryck på. Det vill jag inte ha, så jag skriver ut arbetet i skolan imorgon, FINT!
Jag hade naturprov i skolan idag och hur gick det då? Det gick sådär, hoppas på ett G i alla fall, blir det högre är det bara en bonus ju. Men som sagt, vi får se hur det går. Får reda på resultatet efter lovet.

För övrigt så är jag trött och sur som fan. Jag ska blöta ner mig i duschen en timme och sedan ska jag slänga mig i sängen och läsa en bok som jag lånade av min faster i Jönköping. " Berätta inte för någon" heter den och den verkar spännande och bra, så den ska jag börja läsa tänkte jag. Det är skönt att man inte behöver sitta uppe med något arbete sent på kvällen nu för fyfan vad jag hatar det. Nu kan man relaxa och tare chill liksom. Läsa en bok, baka en kaka, ta en promenad, äta frulle i lugn och ro, sova... ja allt som man kan tänka sig.

Duscha var det ja... fredag imorgon. Och det innebär sista dagen och sen är det en veckas looooov. Okej, en vecka bara, låter inte alls mycket men det är i alla fall något! Måste vila upp mig från skolan, HEHE! Vila upp sig från skolan var det ja..

Martini






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0