tråkig bloggjävel

Jag måste ha den tråkigaste bloggen som finns. Jag skriver ingenting vettigt i den känns det som. Det enda jag skriver är om skolan, vad jag gör om dagarna och att jag tränar. Haha, kul liv Martina. Men så äre. Har man inget annat för sig såå äre väl de man får sysselsätta sig med. nejdå, jag gör faktiskt en jävla massa intressanta saker i mitt liv ska jag berätta för er.
Okej, nog om det. Jag längtar otroligt mycket till sommaren, helt sjukt mycket! Jag vill inte ha snö längre, det är så jävla tråkigt med snö, nu har vi haft det tillräckligt länge och nu har jag tröttnat. Nu kan väl snön smälta bort så att våren kan träda fram åtminstonde. Det skulle vara underbart skönt, men de får väl ta den tid det tar. Det gäller att ha tålamod vettni och det har jag inte....

Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig nu, jag är tröttis. Sen ska jag orka upp imorgon också, jag ska ju träna med Jenny och hennes lilla söta syster Alice runt 10.00 ungefär så det gäller ju att få sin skönhetssömn, HEHE! Sedan blir det att göra lite affärer med min lilla Sofia.... gött de!!

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0