today is a trainingday

Fin rubrik. HEHE. Jag är genomtrött och håller ärligt talat på och somnar. Först så hade jag skola från 08.00 till 11.30 ungefär. Sedan så satt jag och Dess kvar i skolan och gjorde klart vårat svenskaarbete som ska vara klart nästa vecka, sedan så gick vi ner på stan och skulle handla lite saker till mässan som vi ska vara med och ordna nästa vecka i skolan, alla hjärtansdag-tema. Får se hur det går för oss, jag tänker inte säga vad vi ska sälja för något för de får bli en överraskning vettni, hemlighetsfull ska man vara.
Sedan åkte jag hem i alla fall, pluggade på Projekt och företagsprovet som är imorgon, det är svårt som tusan och snart ger jag upp sen får se gå hur det vill, för nu har jag fått nog. Syster kom runt halv 5, hon kollade på mitt rum och tyckte det var mycket fint, tur för na. Lite senare så drig vi ut och sprang, precis som vi hade planerat. Sprang dock inte så långt eftersom vi skulle simma efter. Skönt var det i alla fall, så jag tror det får bli en springtur imorgon igen.. med Sofia. Tror vi sa de, fast we will see hur de blir. I alla fall, efter springturen så drog vi och simmade. Mycket folk så det var jävligt trångt, med what to do?
Nu ska jag fanimej sova för det behöver jag. Och imorgon är det fredag, skönt som fan. Men man kanske borde läsa igenom anteckningarna till provet imorgon en gång till så man har koll på grejerna. Jaooo, men sov gott.

Martini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0