Tjenare

Här sitter jag och funderar på om jag ska ta en promenad eller om jag ska hoppa över det idag. Jag har faktiskt träningverk i rumpan från gårdagens träning, känns bra. Så ja... idag kanske jag hoppar över promenaden ändå och pluggar istället.. har ju som sagt en del att bli klar med. Jag har en vecka på mig så jag hoppas att jag ska hinna med allt. Har ett prov på fredag att plugga till också, äckligt. Projekt och företagande!

Idag var det uppgång klockan 08.30 som gällde. Vi skulle till Örebro och tapetsera ett bäbisrum, fast jag tapetserade inte utan jag satt mest och gjorde ingenting typ, hah! Spelade lite GH och åt en massa, det var gött de.
Nu har jag bytit om till mjukisbrallor och myser ner mig i min datorstol, håller på med ett kostarbete på jumpan, de är grejer de:) Funderar på om man ska sätta på ett avsnitt av OC, fast lite gottis hade ju inte vart fel till de. Om man skulle ta en prommis ner till affären och handla något gott och sedan kolla på OC. Fast är lite tveksam på den fronten, men jag får fundera lite på det.

Plugg var det ja.

Martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0